diumenge, 6 d’octubre del 2019

03- PLAYLIST

Anem a descobrir junts la música que us agrada a cadascú de vosaltres i amb ella crear un PLAYLIST, una biblioteca musical,  de la nostra classe. Ho farem a poc a poc.

PRIMER PAS ( individualment)

Cadascú proposarà 5 cançons de qualsevol música que us agradi (és igual l'estil, la llengua, el tipus de música...)  Els únics requisits indispensables són:

  • anomenar correctament el títol de la peça, l'autor, l'intèrpret i l'estil de música.
  • indicar un enllaç al vídeo/audició o bé portar-ne el CD 
  • explicar de forma raonada i utilitzant un vocabulari adequat perquè triem cada una de les peces: què és el que més us agrada, què us fa sentir...
Hauríeu d'omplir de cada peça una fitxa com aquesta:

Fes-ho amb el processador de textos del DRIVE i comparteix-lo amb mi (noerivas.scd@gmail.com) seguint les normes que vam acordar a la 1a tasca de l'assignatura.  TASCA-3

SEGON (per grups)

Utilitzarem una llista de reproducció o playlist perquè tothom pugui tenir-hi accés des del seu mòbil o el seu ordinador.
Suggereixo utilitzar Spotify (programa que cal descarregar, si no el tens,  i instal·lar a l'ordinador) una de les opcions legals més clares per escoltar música de forma gratuïta: s'accedeix a la reproducció de música en streaming, sense descàrrega. L'únic inconvenient és que Spotify incorpora publicitat i hi ha un limit de reproducció mensual (excepte en les opcions de pagament).
Altres opcions similars, que no requereixen la descàrrega d'un programa com Spotify, són les que ofereixen, Youtube, Deezer, Ex.fmccMixter, Newgrounds o CCHits.
 
Cada grup pot decidir l'opció més convenient.

TASCA-4: enviar-me el link  de la playlist col·laborativa de tot el grup.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada